Nu var man skadad igen.....

Tjenare nu ska ni få se. Jag, Johan och Andre (en kompis) for ner till Andre shs studsmatta i dag och skulle öva på backflips på marken. Vi började med att värma upp på mattan och det gick kanon bra. :D Men sen så skulle jag prova på marken i dag igen ( jag gjorde det igår också) och jag klarade det, men det var ju lite lutning där så jag nöjde mig inte. Så då fortsatte jag å Johan bort en liten bit där det var plant. Johan han vågade inte riktigt göra volten på marken, men det går framåt :D jaja då skulle jag pröva det och så vart det nå fel så jag landade jag på mitt finger och stukade det. :( Och sen lite senare så gick vi upp på mattan igen och vi gjored några schysta trixs men hel plötsligt när jag stod helt fridfult på sidan så ramlade jag utan andledning ner på min cykel och gjorde illa mig på benet. Efter det så hoppade vi bara en lite stund till sen gav vi upp för dagen. Men nu har man så ont överalt så man knappt tar sig upp ur soffan, då räknas tränings värk ;) Och föresten nu har vi båda lärt oss antingen backflip eller frontflip 720 :D;D

Kommentarer
Postat av: bella

Gud vad ni gör illa er...blir snart stööörd! jag vill ha kvar er, eh..iaf pontus :P

2008-08-28 @ 18:02:55
URL: http://belllsans.blogg.se/
Postat av: Thea

lyckat ;)

2008-09-04 @ 17:38:54
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test